onsdag 21 jan i vårt liv

Strax efter tio vaknade vi idag av en liten groda i vaggan som övade på hur många olika sätt man kan gapa iiiiiiiiihhh på. Shit vilken falsett alltså! Men hon sken som en  sol så hon va nog nöjd :) Sen fick hon stissa runt i våra sängar ett tag med snoret åkandes ut o in., men leendet va lika stort för det..
 Tur va väl att vi gick upp då, för några minuter senare ringer två killar på Johns jobb o sa "kaffe om fem". Så tidigt på dagen har vi nog aldrig vart färdiga. Men dagen blir ju desto längre. Vi har redan hunnit besöka Mc-konsult o säga hej till dom, o LIlly gjorde såklart succe´med sin skönsång o stora smile när hon märkte att andra höll för öronen. Unge.
Ikväll ska vi besöka mina förra grannar som bor en mil utanför stan o käka middag o jag gissar att man kan se kvällen som bf (barnfri). Hon brukar tas ur famnen på oss direkt o sen får vi  tillbaka henne när vi ska åka hem, med nöd o näppe. God mat gissar jag åxå på, Gertie e en hejare på sånt o har alltid nåt gott på g. Ser fram emot detta om några timmar.

Nu ska jag hugga tag i tvättberget som växt sig högre än Mount Everest o iaf försöka göra det mindre. Detta tvättande! Känns som jag bor i tvättstugan. Men som sagt e det väldigt skönt när det e gjort.



Såhär ser det ut just nu, lillungen sover gott, bäst att passa på..


Bus igår kväll..o John har kammat sidslick på henne.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vilka fina bilder på er sötnos ! Kramis !

2009-01-21 @ 19:19:18
URL: http://mammajosefina.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack Jossan. Man e bra sugen på att lägga ut massa bilder även framifrån men e lite nojjig vettu.. :)

KRAM

2009-01-21 @ 21:32:34
Postat av: zara

har ju knappt aldrig sett henne, Men hon ser ljuvlig ut :)

Kommer hem vecka 10, hoppas vi kan ses.

Kram

2009-01-22 @ 07:52:18
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Majsan

Hon är för go´er lilla flicka - undrar bara, vad gör man när man "stissar"? Finns inte i min ordbok.

Kramar!

2009-01-22 @ 09:57:07
Postat av: hannah

herregud vad stor hon har blivit hur fort gick inte det? Milla e ju son en leksaksdocka mot henne.. måste höras ngn dag.. nu ska här matas :) kram

2009-01-22 @ 12:07:33
Postat av: Carro

Hannah, jag skrev nyss sms till dej.. hur går det med allt, mat, sov mm mm. kram

2009-01-22 @ 12:50:57
Postat av: Jossan

GRATTIS HANNAH !!!

2009-01-22 @ 16:24:21
URL: http://mammajosefina.blogg.se/
Postat av: Fafa

Asså, vad MODÄÄRN frisyr pappa John har åstadkommit. Passar bra till rock-tjejen! Fafa

2009-01-26 @ 09:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0