Göttgöttigöttgött

Pasta-lover??

Bara måste ge er detta receptet...

Stek 1 pkt bacon, en burk champinjoner
Häll av fettet
Tillsätt 2,5 dl grädde, 1/2 burk Creme Bonjour Taco-ost.
Dela några körsbärstomater i lägg i det sista.
salt o peppar

Serveras med pasta

Så gott! O kan jag så kan ni, jag lovar. Jag e värdelös o tycker därmed att det mest e ett nödvändigt ont. att man ska ha middag varje dag.
 Minns när jag hade med min min dåvarande o kille o en kompis hem från skolan nån gång på högstadiet o skulle göra pannkakor. Vetemjölet va slut o jag tänkte mjöl som mjöl o tog rågsikt. MINDRE BRA! Mamma pratar om det än idag... hihi. "Tänk när du gjorde de där pannkakorna  Carro..!! "

Jag visste inte ens att man kunde ha sån ost i mat som i detta recept, har man inte den på kex, tänkte jag. Men jag gjorde dubbel sats idag o har nu lite infryst till o med.

 Perfekt för en människa i farten.




Kommentarer
Postat av: Guchie

Lät skitgott! :D Måste testa ^^



Ähhh du e inte sämst på mat! Tro mig. Mitt x brände köttfärs.. å ja tror fan han e den enda som jag vet om som lyckas med det... :P

2009-01-22 @ 16:52:07
URL: http://ztiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0