julfest..

Då va det söndag igen o när kyrkklockorna ringde kom jag på att oj va längesen det va vi va hemma en söndag o hörde dom, vi har ju vart borta ett bra tag så idag va det mysigt o man tänkte inte bara nääääj inte nu igen!

John ska spela bas idag, på julfest med sitt "hemliga gäng"  o jag o Lilly ska såklart joina. Undrar om de täckt för alla väggar, så hemligt som allt e hehe!!! Hade annars planerat att idag ska jag glo på skidor o dricka varm Oboy  heeeeela dan, men det gick i stöpet.. Testade lite kläder igår o , ja det e bara att konstatera att kroppen har omfördelats sen man fick barn. Röven e väck o magen sladdrigare -sånt man får ta! Men nån gång ska man väl lyckas bli normal igen, jag e glad att man inte har typ tio kilo kvar att gå ner som en del har. Nä även om man fått barn vill man ju va fin o nöjd...o inte totalt förfallen.
Tillbaka till klädvalet. Det blir spetskjol, svarta heltäckande strumpbyxor, linne, svart glansig jacka o stövlar. Lilly får sin rosa Polarn o Pyret-klänning hon fick när hon föddes. Då tänkte man, ska hon bli såååå stor ??  Men jo det blev hon! 

Igår slog den lilla damen sömnrekord o sov till 9 på morgonen o sen till efter 11 då jag väckte henne för att åka till Skövde o möta mormor o moster... Sömntuta där!!!!!!!  Imorse fick jag väcka henne vid halv sju för då hade mina mjölkgivare intagit en fyrkantig form o bara måste tömmas... Sen som hon till 11. Det ni!!

Nähä, lite frukost kanske....

Klockan e ju ändå halv ett.

Kommentarer
Postat av: tilda

jag fick 39.3 graders feber igår.

2009-01-04 @ 16:20:29
URL: http://ttildus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0