brr

Burr, äntligen inne i värmen! På med msyisar o tofflor o värma sig. Rått! 

 Har vart på stammisfiket idag igen o jag undrar lite stillsamt när vi får ett vip-bord där med tanke på att vi står för halva deras årsvinst. Promenaden dit va ingen höjdare i smått, smått regn o blåst men kaffet va gott när vi väl kom fram. Lilly, den lilla ängeln sov till 9  i morse, jag börjar tro att hon smygläser här o uppfyller mina önskningar, eller så e hon helt enkelt det a-barn vi tycker att hon är ;)

Har ni sett hennes lilla nya kusin på sidan jag länkat till, sicka goa kinder ungen har! Nu börjar deras långa resa som föräldrar. Mycket väntar som man inte har en aning om. O tur e det vissa gånger, andra gånger tänker man va fan klagar alla över??? Tror vi gjorde det rätta, att vi befarade det värsta med sömnlösa nätter, skrik o många uppoffringar, då kan det ju bara bli bättre! Har hittills bara tackat nej till en grej pga henne.

Nu ska jag spana in bodyn jag köpt på Tradera, eller vunnit som John skrattar åt mig när jag säger. Men jag vann ju auktionen! hihi..




Proffsfika.

Simma lugnt

Kommentarer
Postat av: Majsan

Jodå, har sett nya kusinen. Håller med - jättesöt! Tack för länken dit förresten.

Nu fungerar (äntligen) hemdatorn igen!

Kramar!

2009-01-20 @ 17:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0