usch o blä

Röd dag idag, sånt e lite trist nu när man går hemma. Stan e nämligen stängd.

Alltså går jag fortfarande i morgonrock o myspys o ser massa som behöver göras, Lilly sover o John ska iväg o träna. Jag tror jag får hoppa i kläderna o fixa lite här hemma. Ska städa toan bland annat, vilket jag tycker jag gör varje dag ungefär. Jag fattar inte hur handfat, flaskor mm där inne bara  suuuuger åt sig damm. Eller jo jag fattar hur det går till men inte så fort? Tycker knappt man vart där inne innan det  e dax igen. Men det e kvinnans lott i livet. Tydligen. För om inte jag dammar o städar gör ingen annan det heller o  det gör sig inte självt. Konstigt. Men men..

Usch idag e det en sån där äkta TRÅKIG dag, inga skidor på tv, inget kul o göra, stan e stängd o katten har ätit upp mina blommor  -BLÄ!!
Visst e jag positiv idag, eller inte?! Men det e så jag känner för dagen.

Syster o  Micke e i Thailand - kan jag möta upp tror ni??

BLÄ va ordet sa Bull...


Kommentarer
Postat av: Dette

Hallå där... God fortsättning på er med!!! Jo då nog e det bra med mig alltid! Var dock magsjuk under mellandagarna några dagar och skojigare saker kan man ha för sig... Men men nu e jag frisk och har hunnit med en kryssning och SHOPPING i Stockholm! Nästan så jag fått lite ångest över det, men men... Behöver ses en sväng snart! tycker Har nog ett litet förslag, men jag återkommer om det när jag vet mer! Ok? Krama

2009-01-07 @ 09:46:13
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0