SNÖ


Hej i snöovädret !!

Vaknade upp till en vit dag, det enda sköna med det e att det faktiskt e ljust för en gångs skull. Detta eviga mörker alltså, det blir jag knäpp av. Sommar sommar sommar, tack  !!!!

Masade oss upp i hyfsad tid idag o gick en runda när det snöade som mest o man hade full sjå att se vart man gick när man hade blicken i backen. Så rundan blev ganska kort o fikastunden desto längre, skönt att man inte e själv om att va fikaproffs utan har Anna som e minst lika sugen som jag :) Så vi babblade bort en o annan timme på fiket innan Filip tyckte att vi behövde bege oss därifrån.
Imorgon ska hela mammagruppen ses på Öppna Förskolan, bara namnet får mig avskräckt o sångstunden ännu mer. Men jag får väl mima mig igenom det o Lilly får lyssna på de andras stämmor utan mitt bräkande. Skona de som skonas kan!  Om vi hinner dit vill säga, det e lite tidigt för oss så jag har inget lovat utan har egentligen tänkt möta upp på stan efteråt istället när alla ska luncha.. Vi får se helt enkelt, hur uppsjungandet går ;)



Kom nyss hem o va sugen på korv, makaroner o ägg. Döm av vår förvåning när vi hittade detta ägget...
Okej jatt man vet att det kommer från en höna men de hade ju kunnat lämna hönan i båset...











Lillans fot.

Älskar händer o fötter på småbarn, knogarna går inte utåt som senare i livet, utan inåt o vid fot o handled ser det ut som det sitter ett gummiband hihihi!!!! 
Fett va´re här  :D

Kommentarer
Postat av: tilda

söta lilly jag saknar henne. Om du kollar min blogg får du se dom jag är med i skolan, eftersom du alltid frågar vilka jag är med.

2009-01-15 @ 18:38:17
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: Fafa

Ja oj vad det känns länge sedan vi träffade den söta ungen (å ni är rätt söta ni me´). Om ni vill följa hennes kusin Jia Tings resa hem, så har även Simon startat en blogg. Adress: geting.valldakajak.se

Ha det så gott, hoppas vi ses snart!// Fafa

2009-01-16 @ 18:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0