påverkad?

Hur kan folk med att bete sig hur som helst, o framförallt, vad e problemet om du är ren??????? Jag syftar såklart på Kleerup på Grammis igår om nån missade det, han uppträdde lätt påverkad av nånting kan man ganska lätt konstatera. O va som man kan ana, förbannad som tusan på att det var en patrull på plats o drogtestade de som såg misstänkt påverkade ut . Av NÅN anledning kollade de då honom...... Märkligt.


Om han nu var ren, vad e du problemet som sagt? Äh jag tycker det e skitbra att de har hyfsad koll, de som befann sig där är trots allt idoler för massa ungdomar o vår största artistelit -tro fan man ska sköta sig då, annars har man inte där o göra !!!
Det är min åsikt.



Nu ska jag fortsätta tvätta o komma i kläderna medan Lilly sover. Man får passa på..
John e nu på ett av de tilltänkta jobben o hör sig för litegrann....

Vi få väl se var det slutar...


Kommentarer
Postat av: Guchie

Önskar all lycka till John. Och håller verkligen med dig om Kleerup. Påverkad av nått va han verkligen. Har han inte hört om vett och ettikett...

2009-01-08 @ 15:39:44
URL: http://ztiiina.blogg.se/
Postat av: Dette

Såg i tidningen att det tydligen var kokain... Kanske inte helt oväntat med tanke på hur han själv uttalade sig om sin medverkan i "Bingo Royal" i en intervju för ett tag sedan! Pinsamt...

2009-01-13 @ 16:30:47
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0