onsdag

Tittade på det här igår.. LÖV!!!

 Mästarnas mästare! Så bra.
Per Elofsson, Wassberg.. så många jätteduktiga idrottare.




Victoria Silvstedt -my perfect life
Vilket liv hon lever den  bruttan..
Kan inte låta bli att titta o njuta av glamouren lite :)









Mamma ska fota min kläder  o jag vill va med.. Undrar vem hon e morgonrocken e ...

Dagen e ung ännu o vi ska försöka komma igång o få nåt gjort...  blir en sväng ut idag med, ska bla köpa resår o byta i hennes brallor som e lagom på längden men av nån anledning stramar i midjan. Hoppas jag klarar det.


Kommentarer
Postat av: Majsan

Jag tittar o njuter av bilderna på Lilly istället för Victoria Silverstedt! Så rund o go´lilla tösen har blivit!

Kramar fr Majsan o Gordon

2009-01-28 @ 19:03:53
Postat av: carro

kolla din mail Majsan, du ska ha fått några Lillybilder där :)

2009-01-28 @ 21:04:42
Postat av: josse

knubbsäl

2009-01-28 @ 23:18:53
Postat av: carro

kommer ni på lördag Josse??

2009-01-29 @ 00:07:58
Postat av: tilda

söta lilly. när är det programmet?

2009-01-29 @ 13:38:54
URL: http://ttildus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0