jidder

Hon gjorde det, vann Jerringpriset alltså, o jag snackar om VÄRLDENS bästa Charlotte Kalla. Vilken brud...tjejen med biceps större än Arnold. Närå men shit va vältränade de e de där brudarna, inget gäddhäng på tork där inte! Det va hon värd tiodubbelt, jag tillhör de som kan se den där omkörningen av Virppi Kuitunen i slalombacken (!!) gång på gång på gång. Jag har full sjå att ta mig nerför en sån backe o hon åker uppför!!
Jag tröttnar aldrig o sitter o bara "shiiiiit" VARJE gång. Såna prestationer e så beundransvärda så det finns inte. Otroligt. Undrar varför inte jag blev idrottare? Hm, troligen för jag saknar ett uns av den vinnarskalle o jävlar anamma man måste ha.
O kanske liite talang ;)





Nä nu måste jag i säng, håll tummarna för mig nu, att jag får lite sömn! Fastnade såklart i den nya talkshowen Skavlan, hur bra som helst! Programledaren himself e ju sambo med Maria Bonnevie, Persbrants fd. Förlåt men jag tror hon hittat en bättre i denna Skavlan ;) Verkar va en hyvens.

Gud va jag jiddrar.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0