fredag

Det e visst fredag idag, har ingen koll på dagarna längre.
 Idag sov vi till strax efter 10 o jag låg o velade fram o tillbaka, sångstund eller inte men jo jag gick dit. Sjöng gjorde vi o dansade dessutom, det e däremot mer min melodi. Älskar att dansa! O uppenbarligen Lilly med för hon sken som en sol o tjöt när tanten gick förbi o busade med just henne. Spydde ner golvet gjorde hon åxå men det bjuder vi på ! Efter det gick vi alla till stan o luchade o kom hem nu. Jättemysigt.

Snart väntar vi besök o jag antar att det föll på min lott att fixa till här hemma innan dess eftersom John e på gymet o hon kommer om en timma....

Ikväll ska vi se Let´s dance o njuta i soffan med massa godis , iaf jag, John tar väl en bit eller två :) Så hemskt det som hänt Mojje, fatta att va 36 år o råka ut för nåt sånt. Det e ju sånt som bara händer andra, som så mycket annat. Det finns inte i ens tankar ens ju.. Hoppas han blir helt återställd.

Nu ska jag börja röjet...

KRAM på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0