vår torsdag

Så var tydligen även denna dag snart till ända. Fort går det. Men det lär väl tyda på att man har det bra? Igår frågade John "hur trivs du med livet?" Öh va?  Undrar fortfarande vart den frågan kom ifrån ....Men iaf: det har jag knappt tänkt på. Men när jag väl gjorde det så insåg jag att jo jag har det väääldigt bra: en snäll o go sambo, en likadan dotter (va har jag en sån???!!), härliga vänner o har haft förmånen att redan vart barnledig en del under dessa snart 6 månader som gått o laddat batterierna. Det sista har såklart nära o kära vart med o fixat o det tackar jag/vi massor för!!!
Ni hör -livet är lätt idag!

E just hemkommen från Hannah o fick där reda på att Jennys lilla vovve Ebba har vart borta några dagar. Usch så hemskt! Hoppas verkligen att hon kommer till rätta o det väl behållen. Djuren tillhör otroligt mycket ens kära ägodelar o jag vill inte ens tänka på om Kåven skulle försvinna. Han har rymt en gång o jag sprang med tårar längs kinderna o letade med torrfoder o näven o vågade inte ens gå ut på vägen o titta. Som tur e kom han tillbaka efter några timmar -Pjo! Nu e Ebba av rasen Bullterrier, vilket jag kanske inte tror e nåt man bara går fram o snor, men de e  ju värda en del.... Tyckte själv hon såg lite otäck ut i början , tills man lärde känns henne lite :) Tänker på er, o håller tummarna, Jenny!!!

Nu ska jag hämta Lilly som kört in med gåstolen under tvätten i tvättställningen o käkar på snören :)



"Shit, snart kör vi -kan jag det här??"
Det kunde  han.





Kommentarer
Postat av: tilda

tycker allt att du har en ganska bra lillasyster också, och då menar jag mig! :) ska ni göra något i helgen?

2009-02-25 @ 18:34:17
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: anna

vad jag vet så är det onsdag idag! =)

2009-02-25 @ 19:07:54
Postat av: svärmor

Va? Har ni redan haft torsdag i Lischöpping? Ni är lite före där, eller? Fattar nada.

Kram

2009-02-25 @ 22:04:52
Postat av: MARITA

Carro har alltid haft bråttom men en hel dag före, det var som 17.mamma

2009-02-26 @ 09:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0