nu börjar det..

OOOH va jag gillar livet just nu!!

 Skid-vm e igång, kaffe o kaka finns o jag e leeedig. Va? Visst låter det gött? Mmm det e inget emot vad det är. Jag vet att jag förr verkligen lekt med tanken att ta semester över OS nån gång i livet, men nu kom detta vm som  en skänk från ovan.
Härom kvällen när jag o Anna satt o planerade att vi skulle ses o glo på skidorna o bara fika o må gott hörde jag John  "åååh fy fasen va mysigt det låter". Ja ni läste rätt. Det va John som sa det. Han o skidor har liksom inte känts som en given kombination... :D Kanske håller på att bli folk av honom med. ;)

Så idag kom Anna o Filip hit, vi la ungarna på golvet o satte oss till rätta. O vad händer?Jo de kör ur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Va fan??!! (Sorry!) Men desto mer fika gick ner o Annas bullar gick inte av för hackor, o tydligen va min citronkaka god åxå för den fick MVG av henne, som e ett ess inom bakeriet.

Rätt lyckad dag ändå..



nybadad snutt igår kväll


Kom igen Filip ..!!


pappas clown a la 74 e numera stora favvon...







Kommentarer
Postat av: mormor

Vilka söta små ungar!!. Lilly ser ut att ha blivit så stadig. Sitter så rak i ryggen.På sista kortet är hon väldigt lik sin pappa .( även sin mormor så klart )

Kram mormor

2009-02-03 @ 21:57:47
Postat av: Annika

Hej vilken liten troll unge du har hon är så söt så man vill bara hålla..kom hem snart...kram

2009-02-04 @ 22:07:50
Postat av: Fafa

Hej! Vad roligt att Lilly gillar den gamla silvertejpsclownen. Hon sitter ju som en drottning. Vilken hållning! Kram / Fafa

2009-02-05 @ 08:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0