blandat

Idag har inte mycket vettigt gjort, iaf inte  av mej. Men va gott det e att ha såna dagar o bara näe idag ska jag inte göra nåt vettigt utan bara vara.
Så vi har gått en långpromenad, jag köpte en härlig ny Mama som ska påbörjas vid läggdags, inhandlat lite nya pureér o slappat runt i myskläder. Det va nämligen så att datorn inte vill gå min väg i morse så jag gav upp det hela o shit,  inser jag nu ikväll, va tid man spenderar här!!! O va tid jag med andra ord haft över idag...kanske något att tänka över????
En timme här e ungefär som tio minuter -ellerhur???

Bingon igår  gick sådär, väntade några gånger men inget mer. Tyvärr. Däremot gjorde vi en mumsig pastasallad o bjöd på. Faktiskt svinigt god!!!


Dagens Lilly.. för släkt o övriga intresserade...

Hon äter med STOR aptit majspure´, havregröt, banangröt, katrinplommon o MASSA desserter.
Visa skeden eller tallriken o du ser bara ett stort gap....
Med andra ord får John värre o värre att byta blöjan ;)


PUSS mamma..





Lillfisen kan numera sitta om jag missat skriva det..



För säkerhets skull har vi bullat upp med kuddar runt om...man kan ju glömma av sig ibland.


Bruden i lördags... tyvärr inga bilder i helt färdigt resultat..








       

Kommentarer
Postat av: Faster Frida

Jag längtar sjukt mycket efter mitt lilla fadderbarn, var ju helt inställd på att träffa henne i lördags... jä*la sjukdomar!!! Men tur i oturen att ni inte kom, nu har mamma börjat kräkas också... Men nu får vi boka in en Kalmarhelg eller Valldahelg innan allas kalendrar börjar fyllas!! Kram på hela familjen!! Ps. Vad fin hon var i klänningen från faster!! :-)

2009-02-02 @ 20:10:22
Postat av: Fafa

Ja va fin hon är, yngsta barnbarnet. Många nya goebilder, men nu får ni snart komma och visa upp på riktigt. Snyggt stylad brud MEN FRIDA VAR VÄRLDSKLASS. Gratulera även din man som idag gjort två snygga avslut, medan jag mest gått och känt mig hängig. Vi får se vart det barkar. Kram till alla tre från fafa å en ännu mer hängig famo!

2009-02-02 @ 20:28:04
Postat av: carro

Vilken snygg uppsättning du har gjort, nu blev jag väldigt klar med hur jag själv ska se ut i sommar som brud:-) Verkligen super snyggt!

2009-02-02 @ 20:29:47
URL: http://httpcarroreginblogg.se
Postat av: josse

nu är jag tillbaka igen :)

2009-02-03 @ 05:16:28
URL: http://josefinebjorhed.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej vilken liten goding Lilly är.Ska bli roligt att få träffa er så smångom..Kram

2009-02-03 @ 13:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0