planer

Tänk så glad man blir för det lilla. Som nu när jag tog in posten o en ny Lantliv-tidning låg där. Ny o fräsch. Och till MIG!! Ser fram emot att läsa den vid bedtime..

I natt sov lillan som den prinsessa hon är o det betyder även att hennes mamma e något gladare än igår. Jag tror verkligen på dom dom  som säger att sömnbrist e värsta sortens tortyr! Stackars de vrak som inte får sova alltså säger jag bara.. Trots att snoret igår nådde munnen på Lilly på nolltid så va hon en glad skit o jag hoppas att det kan ta ett steg mot bättring idag, o det verkar inte ha blivit sämre iaf. Om en stund ska jag o Anna mötas på stan o ta vår vanliga fika, en proffsfika på säkert 2 timmar :) Det ska bli skönt att komma ut efter att ha spenderat hela gårdagen inomhus, självvalt såklart men jag iddes bara inte ta mig ut.

Har åxå fått förtroendet att köpa nåt plagg till John som han ska ha på lördag, men det va bara det att jag måste skicka en bild innan jag köper det. Tackar för det förtroendet! ;) Tror även att jag ska kolla in de nya lite trasiga jeansen som kommit in på Gina, kanske nåt jag kan ha på lördag. Allt för att nån ska få fälla kommentaren "har du köpt trasiga jeans, hade dom inga hela??" Hur less e man inte på trångsynta människor ibland, som jag alltid tror e mest bittra över att de själva bara går runt i det gemene man har?? Ja inte vet jag men trött på kommentarer kan man ju bli !!
 Jo vi ska åka ett helt gäng till Stenungsund o bo på hotell o gå ut, så mamma o Josse kommer hit o har Lilly medan hennes föräldrar ska förlusta sig på annat håll. Tur att hon har så snälla folk runt sig som gärna har henne :) De slåss nästan om vem som ska va barnvakt, så de e inte nödbedda direkt..

Nu vaknade lillskrutten så jag ska gå o säga hej till världens nyvaknaste unge :D

Kommentarer
Postat av: hannah

hej... klart du ska köpa trasiga jeans det är ju gör snyggt.. kom att tänka på när vi satt på ballkongen i tådene o klippte i mina o sen i med säkerhetsnålar...(gamla minnen) vad tror du grannarna sa om det :)



styr du din kosa mot tådene på ons???? fika o lite fixning :)det behövs!!!!! ha en bra helg.... krammmmm

2009-02-19 @ 14:49:49
Postat av: josse

de är faktiskt ja o michael som kommer. en helg me tissen o lilly!

2009-02-19 @ 20:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0