pappamyyyyys


Pappamys igår kväll.. Gissa om hon blev glad att vi kom hem.




PÖSS på dej!!



Den som ändå vore såhär vig. Det e hennes avslappningsställning när hon äter. Hm...



Gårdagen s kväll var rätt lugn efter lördagens bravader. Såå skoj hade vi!!  så en kebabtallrik fick än en gång avrunda kvällen.. Lilly hade vart jättesnäll o det va ju skönt det, man vet ju aldrig.. Vilken snäll unge man förärats med!!!!!!!!!!!!
När vi kom hem låg hon i mormors famn o sov o jag ville bara väcka henne o snusa på de goa bebiskinderna. Hon gillar verkligen mormor, morfar, moster o Micke! Nu återstår bara att hon ska få träffa farmor o farfar åxå, som inte sett henne sen jul. Usch, det är inget skoj att tänla på alls!! Men snart så ... jag längtar faktiskt till Kalmar. Nästan så jag tjatar om det mer än John ibland o tvärtom vill han ofta till Karlsborg, men det måste ju ses som ett gott tecken på att man gillar varandras släkt, vilket absolut inte e  nån garanti.. Man får dom ju liksom på köpet -tur då att jag fick så bra!!  :D

Nu ska jag hoppa i kläderna o lillan springa vidare i gåstolen innan vi tar en fika med de vanliga polarna Anna o Fille.. En dag utan dom e ingen dag alls.

Kommentarer
Postat av: Josse

får man lägga ut lilly bilder nu?

2009-02-23 @ 15:35:18
URL: http://josefinebjorhed.blogg.se/
Postat av: tilda

hon har fått ljusare hår. jag saknar min lilla lillsan!

2009-02-23 @ 15:42:25
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: Majsan

Vilka goa bilder!!!

Kramar!

2009-02-23 @ 18:09:00
Postat av: farmor

Ägnar stor del av min fritid åt att titta på bloggarna som handlar om Lilly och Julia. Det är i alla fall ett alternativ när de och ni bor som ni gör. Tack för alla fina bilder.Ser fram mot ert besök.

kram farmor

2009-02-23 @ 18:16:46
Postat av: josse

84553942" rel="nofollow">http://www.tradera.com/Laban-babygym-hoppgunga-gastol-allt-tillsammans-auktion84553942



Tänkte på hoppgungan... kanske kan va nåt

2009-02-24 @ 02:57:02
Postat av: fafa

Vilka fina bilder! Vi längtar efter er alla och ser fram emot besök i Kalmar. Kanske lite vår när ni kommer. Vi är också lyckliga över våra svärdöttrar och svärson med era familjer. Som sagt inga självklarheter, men NI ÄR BÄST allihop! Kram, Fafa

2009-02-24 @ 10:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0