NU e det torsdag :)

Ops jag va nog lite velig igår o trodde det va torsdag :) Aja den bjuder jag på ;)

Vaknade i natt o hade så otroligt ont i axeln o ner i armen o har det fortfarande, vilket resulterar i att jag har väldigt svårt att lyfta o bära Lilly. Så jag undrar lite hur denna dagen ska gå.. Jag bär ju henne bara när hon ska somna men det värsta är just lyftet, det bara hugger till i armen o den vill liksom åka ner igen. O lyfter gör man ju en hel del, upp på skötbord, i o ur gåstolen, upp o ner ur matstolen. ...
Hm,  hur ska detta gå? O framförallt -vad kan det vara???
Den som lever får se.

Igår hörde bossen o undrade om jag kunde jobba nåt i sommar. Jobba? Jag? Det känns så otroligt långt borta på nåt vis. Men visst vore det gott o förlänga sin ledighet med några dagars inhopp....o lite extra kosing i kassan, ja kanske framför allt det!!  Problemet e bara att vi inte har några nära o kära som kan ha Lilly här i stan, så vi ska se om vi kan lösa det på nåt sätt med att John får va ledig nån vardag o jobba lör.... Ja vi får se även där helt enkelt.
Det e många frågor o få svar just nu..

Imorgon ska jag till Munkedal till Marie o Vera o klippa o färga Marie, det ska bli mysigt som vanligt! Alltid lika skoj o ses. Ska öven få träffa goa Bettan denna gången -hon e för härlig! Efter det åker jag vidare till Karlsborg o ska var där till lör kväll gissar jag. Vår granne gifter sig nämligen o jag har fått äran att fixa även hennes hår. Brudar e väldigt speciellt att göra o förstås väldigt roligt. O under tiden får såklart min familj tid att träffa lillan en bra stund, vilket heller inte e fel.  Så denna vecka har vart späckad med grejer att göra :)

Nä nu e det nån som står o rycker mig i benen o vill ha välling.

Kommentarer
Postat av: tilda

du skulle väl komma hem imorn? jag har inte träffat lilly på länge.

2009-02-26 @ 14:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0