mellis

Här har jag att göra..

Packar till Lilly som ska sova hos mormor o morfar i natt -FÖRSTA NATTEN BORTA! Men nån gång ska ju va den första.
Nu gäller det bara att få med allt, ni vet jag e ju inte personen med bäst minne. John kommer men bilen på sin lunch o då ska allt in, vagn, matsol, leksaker, kläder, blöjor . A en hel del alltså! innan dess ska jag ha duschat o va hyfsat i ordninggjord åxå för 18 åker vi från stan mot Götet.
Herregud vi ska på Mellis, det va jag sist när Marie var med å HU så nervös jag var, jag darrade. Helt i onödan som ni vet -snacka om genombrott!
På tal om henne så ska vi ev mötas på Hårmässan i Jönköping i mars. Vissa får inbjudan av Bindelfeldt, vissa inte hehe!! Men vi ses innan dess som tur e, har ju äran att fixa hennes hår numera, vilket jag e glad för...
  Jösses kom på att jag faktiskt gjort två kändisar i håret genom åren, Zara (www.zara82.blogg.se ) o nu Marie :)

Inte illa pinkat av en trähäst ;)

Nä nu måste jag ur morronrocken o Lilly käkar upp sin stol snart, kanske e hungrig?

Imorron får ni se mellis-kort!!!!


IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHH va sköj, på ren västgötska

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha de så skoj :)

Å på den hårmässan ska min nya frisör som hjälpt oss under musikalerna stå. Studio Capelli heter dom. Säg hej om du kommer i håg :)

Det är ju för att du är duktig som vi kändisar (ironi mot mig själv!) vill bli fixade av dig..

Kram

2009-02-06 @ 18:13:05
Postat av: Majsan

Bara nyfiken på hur ni hade det igår. Ni kanske inte är hemma - Lilly ska väl hämtas antar jag. Pussa henne från oss! Kramar till er!

Majsan o Gordon

2009-02-07 @ 15:34:27
Postat av: Annika

Tack för träffen igår,att få träffa Lilly var roligt vilken liten solstråle..vi ses snart ..kram

2009-02-08 @ 10:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0