måndag

Återigen var vi sena upp o jag fastnade såklart vid skidorna ett tag innan jag insåg att klockan var slagen för promenad med Anna o Filip... med den obligatoriska fikan -såklart. Utan fika, ingen promenad. Då försvinner jag!

Efter det var det dax för vaccination av lillpyret i familjen. En spruta i varje lår fick hon. Dels den vanliga som vart obligatorisk sen vi var små, o dessutom en för öroninflamation, hjärnhinneinflamation o lunginflamation. Känns bra för det känns som det e grejer man kan åka på utan vidare.. Så nu återstår att se hur hon reagerar  -feber, gnällig, öm vid sticket osv... Men än så länge kvittrar hon vid bordet där hon o katten befinner sig just nu..
Det innebär att jag har en stund på mig att viak tvätten o fixa till en citronkaka innan hennes far kommer från jobbet. Håll en tumme på att denna blir lika lyckad!

Resten av veckan ser ut som så att onsdag kväll troligen e vigd åt att åka o se Hannahs lillknyte Milla, tors kommer Jenny o Linus, fred e tom o lördag ska vi (håll tummen igen!) åka till Vallda o hälsa på nya kussen Julia med familj....om nu alla e friska, vilket vi verkligen hoppas.


See ya!!!



Visst e det kul att få blommor...tycker även katten. Gissa hur länge de får vara i fred??
GRRRRR!!!!! Två blommor var kvar dan efter..


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej ja du behöver mycket fika med tillbehör..Visste inte att det fanns något vaccin mot örninflamation mm..Matilda hade lunginflamaton stackars henne ..Ha det så bra vi ses vecka tio hoppas jag..kram

2009-02-09 @ 21:09:29
Postat av: Anonym

2009-02-09 @ 21:09:42
Postat av: Annika

Hej ja du behöver mycket fika med tillbehör..Visste inte att det fanns något vaccin mot örninflamation mm..Matilda hade lunginflamaton stackars henne ..Ha det så bra vi ses vecka tio hoppas jag..kram

2009-02-09 @ 21:09:53
Postat av: linn

hej :> , haha det kan du ge dig på att jag ska! vi ska träffas på onsdag :>, jag saknar dig och lilly!, som är delvis liiiiiiiiite min bebis nu :O!

2009-02-09 @ 21:19:10
URL: http://cryyourtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0