bilder från idag

  Titta vem som var med på www.blogg.se idag - vår goding Rasmus!!!! Lillasyrran Matilda har egen blogg o fotar mycket som ni vet. Detta har tydligen uppmärksammats på den sidan idag. Kul Matilda!!! Såå fina bider. Titta själva..
www.ttildus.blogg.se 





Standard -en fika med Anna o Filip..



Jo men jag fyller TRETTIO i år,  påpekade Anna lite fint.
    


Fick vackert kliva upp i tid idag o fixa till det lite för fönstergubben skulle komma o täta våra fönster. Jo vi bor i ett 1800-talshus vilket e vääldigt mysigt men även betyder att det e "sådär" tätt i fönstren (läs DYR elräkning).. men nu ska det väl bli bättre hoppas jag. Hade skrivit en lapp att han fick slänga in katten på toa om han blev för jobbig. Mycket riktigt va han där när jag kom hem, han hade nämligen vart i hans vertygslåda o möblerat om lite hahahahaha!!!  Han e härlig -så ska gästerna tas!

Nu ska jag packa väskan för att åka till Milla när John slutat jobbet.

Tjing



Kommentarer
Postat av: tilda

ja det var kul att den hamnade där :)

2009-02-11 @ 20:10:53
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: Frida

Snart ses vi!! Guuud så kuuul!!! Håll er friska nu bara... Fina bilder, både på hunden och Lilly!! :-)

2009-02-11 @ 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0