mamma-lilly-dag

I natt fick Lilly för sig att vakna runt tre-tiden o tyckte livet va jätteskoj o babblade som tusan. Till slut tappade pappa tålamodet o tog in henne till oss trots mina tillsägelser, e ju emot det där o tycker att hon sover som bäst i sin egen säng o så ska det förbli. Men så blev det iaf.. o vi sov till halv nio, jösses! Så det blev några koppar kaffe o sen skidkytte för hela slanten . ÄLSKAR denna tiden när det drar igång!!
John e i Karlsborg o jagar så jag o lillan har haft en egen dag då jag hade tänkt att göra ingenting, men det e inte min straka sida så jag har både tvättat så hela tvättkorgen e tom (YESSS!!!), städat hela lägenheten o vart liet på stan..




Upp på bordet, oavsett höjd e det som gäller just nu, då e man såhär nöjd.



Va gör dom?? (skidskytte på tv)




Såhär ser det ut just nu -sova sova sova. Nu får jag ta o väcka henne... 


Tjingeling!! 

Kommentarer
Postat av: Fafa

Men hjälp, hur stor har hon blivit? När träffades vi senast? Längtar efter den STORA lilla tösen (och hennes föräldrar också, i alla fall lite...) Kram // Fafa

2009-12-07 @ 20:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0