eld i arslet

Det går i ett nu...minst sagt!

Full ös på jobbet o därmed blir man sen därifrån, har sen vart hos Maria (man måste ju hinna träffa sina vänner åxå..) o nu skulle jag packa för Strängnäs imorgon men kroppen säger "Nej för FAN, gå o lägg dej!!" Så jag tror jag lyder den.. December e en enda stressmånad på jobbet o min huvudvärk idag e inte att leka med....men går la över till jag gifter mej:)

Har inte hunnit träffa Lilly speciellt mycket det sista, har vart nåt varje kväll känns det som o det dåliga samvetet jagar en jämt! Men det e väl så det är för alla föräldrar? Hon har ju trots allt inte haft så dåligt sällskap, utan vart hemma o myst med sin pappa, som hon älskar.
Imorgon kommer hennes mormor o morfar som ska bo här o ha henne medan vi roar oss barnfritt på Dansbandskampen. Får ta det nu istället för förra helgen  när de låg sjuka.  Antar att de kommer gå på stan o jag ska ge dem ordern att sätta ihop byrån vi köpte , som fortfarande, en vecka senare, ligger i bilen. Nu kommer man inte ens in i understa lådan i den som står där o jag blir tokig på sånt. Då har pappa nåt att göra medan mamma o de andra går på stan, tänkte jag ;)

Nähä, mot sängen.

Imorg ska läshår i, väskan packas o nån klänning inhandlas, för som vanligt har jag inga kläder....




                           


Kommentarer
Postat av: hannah

du inga kläder?!? _Ha de toppen skoj vi ska spana efter er... kram

2009-12-19 @ 13:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0