Stadsträdgården

Nu har vi vart o sett Scotts uppträda i Stadsparjken. Jo de va la bra...? Så  känns det.

 Träffade Åsa o vi stod o babblade i kapp, ni vet hon som e värre än mig på det. Helt sanslöst trevlig o underbar, vi klickade till hundra procent första gången vi pratade. Vi lärde känna varann genom gemensamma bekanta o nu umgås hon o jag. Så det kan  bli.
Sånt e ju skumt..o härligt! Spelar ingen roll hur länge det går mellan gångerna utan det e som om vi asgarvade ihop för tio minuter sen... Goa Åsa!!

Mitt i Lillys läggningstid skulle Scotts va på scenen men det va inte värre än att vi gav henne välling o la henne i vagnen. Där sov hon hela spelningen o va bara att lägga över i sängen där hon nu sover vidare.
 Så ska en slipsten dras!! Helt underbart. Då e det enkelt att ha barn.


Måste bara berätta om min kaosdag, minst sagt.....

Tänkte va lite husmor o ha mat på bordet när John kom från jobbet. Sagt o gjort fixade jag till en pastasallad...
Stön.
Först tappade jag ut avokado på golvet som Lilly han smeta ut innan jag va där med disktrasan, sen åkte massa småsten ut över golvet (hade hällt dom i en burk jag inte visste o såklart hällde ut) Lilly som nu för tiden käkar allt hon ser o lite till. Gissa om jag svor..
 Jag e bara FÖR klantig ibland.
 Lilly i sin tur käkade macka o tyckte att minst 80 % skulle va på golvet tillsammans med melon o majs som hon åxå käkat.
Ni skulle sett hur det såg ut...eller inte. "Rent hus" hade haft jobb ett tag kan jag säga, bland katthår o annat damm. BLÄ!!!!!

Så när han väl kom hem stod jag med genomsvett men maten va klar -i alla fall något!

Sen nu ikväll när vi kom hem o jag snabbt som ögat svidat om till morgonrock  o världens fulaste mysbrallor, då går dörren upp o där står grannarna o försöker få katten att förbli inne..
 
ÖÖÖHH??!! Heej..?

 Lite pinsamt. De tror väl att jag bor i den.

De anar inte hur rätt de har ;)


Wish me good luck imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulligt av John att skriva till Tilda. Snällt att du köpte tidningen, Kul för henne... Kram

2009-08-12 @ 23:32:48
Postat av: angelica

sv: jo det va jätte kul och väldigt bra^^ Novisen mår bara bra :D hon växer fort hehe

2009-08-13 @ 10:03:28
URL: http://thisisgelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0