svart

Fy f*n !
jag e inte att leka med just nu, kolsvart under ögonen efter tre nätter med ca 2 timmars sömn, med yrsel o illamående. Jag FATTAR inet  vad detta beror på!! Vår lilla goding har ju alltid sovit som en gud o nu pang bom har det vart tre skräcknätter på raken. Har bestämt att ge det egna tummet en vecka o det känns ganska avlägset just nu kan jag säga...men jag e ju inte direkt känd för att ge mig så jag hoppas jag får tillbaka lite energi o härdar ut.
Men faaaan vet??!!

När hon hade sin förmiddaslur så lovade jag mig själv att åxå sova men istället fixade jag till mig för att roa lillan på ÖF, hon behöver det. För hon e världens gladaste tjej o lider inget själv verkar det som..
Så det gjorde vi o efter det åkte vi till Anna på landet o har haft en go dag.

Nu känns det dock att jag behöver sova, med besked... o lillan med efter en hel dags lek med massa barn, men hon får hålla sig vaken ett tag till...

Allt för nu, nu ska påsögda jag ta kväll med Lilly...

Håll tummen för en bättre natt..











Gossegos med kissen... Hon e så gullig med honom! OCH trött...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Nova vaknade 5-6 ggr per natt då vi försökte med eget rum då hon var runt 1 år. Så vi orkade inte mer efter några nätter. Hos oss sov hon ju superbra. Nu sover hon dock i eget rum hos sin pappa och ska göra det här när det egna rummet e klart. Sover ni alla bra då hon är i ert rum så flytta tillbaka henne !

2009-08-27 @ 20:26:04
URL: http://jossan1982.blogspot.com
Postat av: Carro

a vi får väl se hur det blir...har hört av fler idag att det vart såhär. man har lätt att hålla sig för skratt kan jag tala om!!

varför kan jag inet kommentera hos dej jossan??

2009-08-27 @ 21:18:48
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Jossan

Om du ej har googlelogin får du nog välja kommentera som anonym o skriva under sen med ditt namn ...



2009-08-28 @ 09:30:51
URL: http://jossan1982.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0