sova, vad är det?

Nu vet jag hur det e att va RIKTIGT bakis fast jag inet druckit en droppe. Kunde lika gärmna supit till igår o iaf haft skoj ;)
E starkt inne på att skita i eget rum, allt för att alla ska få sova o bli trevligare att umgås med, i natt trillade tårarna längs kinderna o jag va så nära att ge upp, men jag ger det i natt med har jag bestämt, sen får det f*n va bra. Då får vi ta detta med eget rum senare helt enkelt, det kanske händer för mycket nu i lilla Lillys liv?

En gång i timmen innan man ens hunnit somna funkar bara inte!!!

Dessutom blir hennes mamma en ganska otrevlig varelse med NOLL tålamod, men man e helt enkelt ingen övermänniska, som så många sagt mig dessa dagar. Det e tur att det finns förståelse..

Nu väntar jag på Jenny...ska ta o duka fram te o mackor med ost, skinka o räksallad. Mumma!

Alltid nåt...



Varje morgon dras blommorna undan o vi vinkar hejdå till pappa...
Pappa, pappa, pappa ropas det :) Sött..




Stört omöjligt att få en bra bild men idag kom min vinst:


Molo-fleece till Lilly !!
Visst blev hon fiiiin... lite stor men hon växer så det knakar.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon kanske helt enkelt inte är redo för eget rum, prova igen om ett par månader det kan göra susen, hoppas du får sova inatt:)

2009-08-28 @ 15:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0