Nytt



Nya blommor i fönstret gör så mycket, så det fixade jag till igår. Känner mig ganska nöjd, nu saknas bara några snygga krokar till Lillys rum -tjejen har ju mest kläder av oss o iband vore det gott att kunna hänga upp en pyjamas eller så o inte slänga den i fåtöljen, där den oftast hamnar.
Jag e hopplös med detta med ordning! Men igår dammsög jag o torkade golv så lillfisen slipper göra det innan läggdags varje kväll när hon knallar runt med snutten o har får stor samling katthårm damm mm med sig i sängen.

Väntar på att hon ska vakna till liv o vi ska gå o sjunga. Jösses igår avslöjade en i föräldragruppen att nummer två var på väg, de kommer alltså ha 1,5 år emellan dom. SHIT!! Det hade inte vart idealiskt här iaf.. Men såklart jätteskoj, nu när hon smält det, först va det tydligen mindre skoj.. Så kan det va.

Vid den här tiden förra året satt jag minst sagt på jäsning o väntade på att den lill* i magen skulle behaga komma ut, 17 aug va det sagt. Tänk om jag då vetat att det skulle dröja till 2 sept -då hade jag blivit tokig!

Snart fyller alltså vår "bebis"(??) ETT ÅR - heeeelt sjukt.

Men vilken fin belöning jag (vi) fick för mödan!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

E det fortfarande snutten hon fått av oss ? Nova e ju 3 år o släpper inte sin giraff hehe !



Jadu man chockas varje födelsedag .... och det e så enormt roligt med allt som sker :-) ! Kan tänka mig ni får kuta efter nu när er lilla dam går !

2009-08-19 @ 14:02:03
URL: http://jossan1982.blogspot.com
Postat av: Carro

Jossan jag kan inet kommentera hos dig, det innehåller ogiltiga tecken står det jämt...skumt!

2009-08-19 @ 16:30:25
URL: http://caroline79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0