brakmiddag o hus

Oj e inne för första gången sen i  morse. Fasen va underbart det e ute nu alltså... o idag finns ett streck mellan solad hud o inte -gillas!  Inväntar bara fräknarna...

John var på skyttetävling idag igen, han e heeelt fast!! Kan ha o göra med att han tydligen slår grabbar (gubbar?) som hållt på i många år, där inkluderat Johan som han tränar med... Idag va vi inte helt överens dock, jag tyckte han kunde va hemma när han väl e ledig nu när det e 6-dagars veckor på jobbet o tävling den sjunde. Men men, han kom hem o satt ute en stund ihop, Lilly käkade rödspätta o sen fick hon följa med sina föräldrar på värsta påskmiddagen -PIZZA.

Tydligen var vi rätt tråkiga för hon somnade även där, trots att hon vaknat för nån timme sen .. Värmen tar på en! Gick förbi flera jättefina hus på vägen hem, John har ju tjatat om hus i flera år nu o nu kan jag säga att ge mig ett sånt snyggt  o det ska va VITT (du vet vilket) så e det klappat o klart!! ;) Det lär va rätt säkert att lova det med tanke på att det skulle kosta x antal miljoner.
Jag e sådär sugen på hus...trädgården ska skötas o jag skulle bli urstressad på att grannar fejar o donar, planterar o rensar o jag bara inte orkar o vill, dessutom ska allt STÄDAS. O det känns som jag gör det varje dag nu i vår trea , hur ska det inte bli då? Men nu när solen e framme, sommaren närmar sig o jag vill gå i gräs o ligga i en baden-baden -ja så skulle det ju sitta fint. Dessutom har vi ju en idiot till hyresvärd...vilket spär vatten på Johns kvarn :)
Vi år la se...

Nu ska jag ta tag i huligan-Lilly som åker omkring o headbangar o rycker i allt hon ser.. vad ska det bli av den ungen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0