blir det av tro...

Många e vi som den 30 april e sugna på en tripp med Birka ,o Bindefelt-Carro ska tydligen vara festfixare. Undrar varför jag alltd åker på att fixa med bokning o kolla med folk mm. Ja helt enkelt se till att det blir av. Efter lunchen med Malin idag så blev jag ännu  mer taggad -vi har så skoj!! O även Jenny e tillfrågad -det alltid säkra kortet på båtar :D Världens roligaste att ha med på galej!! 
Ja nu får vi se då.... Mycket snack o liten verkstad, eller helt enkelt VERKTAD!!!




Har även fått solens sköna strålar i ansiktet idag medan lillfisen snusade o sov i vagnen brevid. Hur underbart e inte det ?? Jag älskar solen o bara längtar tills man får den där småbruna färgen istället för denna grå-vita. Antar att brännan blir aningen jämnare den här sommaren med tanke på att man har en liten o jaga o inte kan ligga som den strandade val jag brukar.  
Det där med hage kanske inte e så dumt ändå...

Annars har inte mycket vettigt gjorts idag alls, utan mysbrallor på o känt mig ganska seg faktiskt.



Kommentarer
Postat av: mamma

Farfar kommer till Haganäset idag Carro.

2009-04-08 @ 08:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0