Grattis Carro

Jaha då var jag med förkyld då, ja det va nästan inget annat o vänta med tanke på att både lillsfisen o John är/har vart  dåliga. Men lite snorighet överlever man ju, det har vart värre med Lilly. Men tack o lov så e det mest lite hosta o rossel kvar nu, men vi har kurerat oss ute idag.
Jenny kom o vi gick en runda med planen att ungarna skulle somna o vi fick fika i fred. Det hade inte de tänkt, så vi gick o gick o till slut höll vi på att svettas ihjäl i värmen så vi gav upp o gick hem o fikade istället. Då somnade äntligen Lilly, på uppfarten ungefär. Ungar!!
Sen kom även Anna o Filip som vart en vecka i Barcelona o haft det gött  de fuskisarna.  Tur att det vart lite sol här hemma med så man inte ser ut som en snödriva brevid. Anna e tvärtemot mig en persom som inte alls behöver packa o greja förrän samma dag, så hon tyckte vi kunde gå på stan på onsdag o kolla kläder till båten på torsdag eftersom man ändå inte packar förrän tors morgon. VA?? E hon galen eller? Jag o Jenny som packar tre veckor innan typ satt bara o gapade, så hon insåg att vi får nog göra det imorgon..... hahaha!!

Det e inte min dag idag. Alls.
Sånt här berättar man inte ens men jo, jag gör det. Tror inte så många höjer på ögonbrynen... :)

Håller som bäst på o tvättar o märkte att första maskinen hade fått något vitt konstigt som såg ut typ som snö på sig. Hm, tänkte jag, det måste va nåt gammalt tvättmedel som låg kvar eller nåt så jag körde om den. När jag sen tog ut kläderna så-jo visst vettni -där låg EN BLÖJA!!!!!!! Grattis Carro !!!
E det fler än jag som kan lyckas med nåt sånt eller`??? Satan så arg jag blev, ni kan ju gissa hur den såg ut efter TVÅ omgångar i maskinen... O framförallt hur alla kläder ser ut nu. Undrar om det nånsin försvinner..
Fattar absolut inte hur den hamnat där -det måste va sabotage!!!! För att jag skulle gå till tvättkorgen istället för sophinken, nja knappast troligt.... ...?! Eller..
Fan va sur jag blir!!

Nu sover lillan så jag ska ta o fixa till lite här hemma (läs ställa in kaffekopparna i maskinen så John slipper bli avis)

Ha en bra måndagskväll ...
jag ska kolla på Färjan tänkte jag.. Efter jag storhandlat.

Det går i ett.



Nydöpta Julia o jag..

Kommentarer
Postat av: Majsan

Det räcker med att glömma en pappersnäsduk i fickan vid tvätt, kan då tänka mig hur det blir med en blöja - och två omgångar!!! Oslagbart!

2009-04-27 @ 18:33:53
Postat av: hannah

en carro det är tygblöjor man kan tvätta ;) har du prövat att tumla tvätten brukar fungera om man råkat tvätta lite papper som låg i ngn ficka... kram

2009-04-28 @ 12:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0