späckat

Det ser ut som vi blir fyra i vår båthytt på valborg -vore la sköj! Inväntar bara Maria innan vi kan boka...

April verkar bli en späckad månad för vår del, men det e ju skoj att det händer saker.
 Det märkliga e bara att man inget har o göra på länge o sen hopar sig allt o det helst precis samtidigt..
Denna vecka kommer vi nog inte se röken av John pga att de har öppet hus i helgen o har massor att göra för övrigt, dessutom ska han repa inför spelningar på kvällarna, på fre åker jag o Lilly till Marie i Munkedal, nästa helg har John spelning o sen far vi på dop i Kungsbacka. Sen e det planerade båttrippen o John ska vicka i ett dansband ev o jag ska ha brud på salongen......-ni hör!!!
Bara att sätta hjärnan på hold o inte stressa upp sig (ja jag kan ju försöka).

Idag har vi mer trist väder men vi får nog ge oss ut ändå, igår va det bara lillan som var ute, jag sövde henne i vagnen o gick sen in själv.. Så e det vissa dagar!  Men idag ska jag träffa några morsor på stan o FIKA. Ovanligt va?
Känner mig sååå utsövd idag, lillungen har inte vart vaken på hela natten ens för nappen, så hon sov 13 timmar i sträck. Tjejen som kan sova. O jag e så glad för det, då orkar man med allt mycket bättre - städa, tvätta, sköta henne o va ute. Ja hemmet sköter sig inte självt av nån anledning, o gör inte jag det så blir det heller inte gjort.

Nu ska jag lägga in tvätten medan jag har Malou i bakgrunden. Gillar henens "Efter tio" ...Hinner sällan sitta o kolla men man kan ju lyssna med ett halvt öra..

Sådär intressant inlägg va??

Kommentarer
Postat av: Stina

Vilket band e de han ska vicka i då :) Kul me mycket att göra! Dock kan de ju bli aningen stressigt! Men ja e så otroligt rastlös så för mig skulle de va bra å ha många bollar i luften hehe.

2009-04-14 @ 11:41:35
URL: http://ztiiina.blogg.se/
Postat av: Maria Bredin

jasså, vilket dansband då? :)

2009-04-14 @ 14:14:13
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0