det e visst pösk

Plötsligt har även jag insett att det e påsk...o det snart. Men jag ratar pyntet även i år med den enda motiveringen att det e så urbota tråkigt att ta bort det sen. Med påsken kommer åxå lite ledigt för de stackare som sliter o jobbar, vilket innebär att John nu kommer vara ledig fyra dagar -härligt!
Tror det blir en lugn helg med någon tur till Karlsborg, känns som det e väldigt längesen vi var där. Nu fyller även min syster år o jag ska, mellan två maskiner tvätt, ut i affärerna o kolla present till henne. Har en grej på g men man vet aldrig...


Bild www.publishme.se

Idag gick jag up tidigt o började tvätta -roligt mission att gå upp för. Men det va kris -tvättkorgen full för länge, lägesen o nu hade jag även slängt kläder i fåtöljen. Men nu e vi igång. Känns vid det här laget som jag skulle kunna tvätta i sömnen.
Lilly e som sagt inte vaken länge på morgonen utan sover nu utanför köksfönstret o har så gjort över en timme medan jag springer ut o in med tvätt i min snygga mysutstyrsel :) Grannarna e härdade vid det här laget.
Kikade just ut på henne o då stod brevbärartanten med huvudet ner i vagnen -barn berör verkligen folk!

Vilka roliga dagar jag skriver om.. tvätt, dammsugning, fika......¨
Men det e ju frivilligt att läsa.

I´ll be back

Kommentarer
Postat av: mamma

Sån höna önskar ja mig.Kram mamma

2009-04-09 @ 13:12:49
Postat av: Carro

du får ingen höna- du ÄR en höna!! hahahah

2009-04-09 @ 22:27:22
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: zara

Hej!

GLAD PÅSK! tack för det fina mms:et på lill tjejen :) Hon är så söt!!

Kram från oss!

2009-04-10 @ 09:31:59
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Josse

visste inte att man kunde önska sig saker bara för att det är påsk...

2009-04-10 @ 14:11:02
Postat av: tilda

vad ska mamma med en höna till undrar jag. Jag saknar lilly så nu får ni ta och komma snart. Var hos farfar idag. han pratade inte så mycket och var trött.

2009-04-10 @ 14:20:06
URL: http://ttildus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0