fest varje dag

Vill ta tillfället i akt o tacka ännu en snäll vän, en sann turne´räv från förr -Ann från Bankeryd.... Passade ju extra bra just idag när Lilly fyller tre veckor! Herregud. TRE VECKOR . Helt otroligt. Fortfarande e det svårt att förstå, känns fortfarande som vi e bara e barnvakter... :)
Detta kom med posten idag..




En mysig nyckelpigebok som dessutom kan gå o ett jättefint kort till.



Häromdan kom ett presentkort på H&M från Johns farbror Bosse m familj. Ingen aning om de läser här så vi har messat men säger det ändå även här...TACK. Det satt fint för en med svart bälte i shopping, numera i barnklädesshopping. Det kommer väl till pass inför en vinter med overall o allt vad det är.

Dessutom fick mor o far nåt när  faster o farbror var här på besök...o de e välanvända kan jag meddela! Tror inte vi nånsin  druckit så mycket te som nu när vi vart förkylda...



DET ÄR FEST VARJE DAG SEN HON KOM





Kommentarer
Postat av: Lenny

E ni fortfarande förkylda? Hmm måste skynda mig bort med mer Honung när jag vaknat till Liv. Börjar inte jobba förrän 16.30

2008-09-24 @ 00:22:40
Postat av: carro

ja kom du!!! jag e hemma till typ 13.15 o sen efter 14. Bara att komma. KRAM

2008-09-24 @ 12:01:04
Postat av: josse

ja har en ny blogg.

2008-09-25 @ 05:20:45
URL: http://josefinebjorhed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0