fInA vÄdReT!

Vilket härligt väder man vaknade till idag!!!!!!!!!! Härligt. Friska luften here we come! Sitter just nu med en ätande Lilly på armen o min kalla gröt står på bordet -det blev nämligen läge mat NU just när den va klar så här sitter jag. Har som uppgift att få iväg dopinbjudningarna o postgirot (ja jag har det än) så det blir perfekt med en promenad när vi är klara, då står "sova" på matosovklockan igen har jag en känsla av.

Nu börjar dopet att närma sig o jag har bestämt mig för att ha klänning, frågan e bara vilken. Om nån hittar nån som ser ut att vara lite jag så hojta gärna till, tips behövs. Har inhandlat dukar, servetter o ljus via syrran som vart på Ullared o nu återstår att komma på nån fin dukning....jag med noll fantasi åxå. Hm. Men det ska nog lösa sig vad det lider.

Dags att rapa, ja för lillan alltså. Mamman rapar lite när som...haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0