roligt att ses

Vilken rolig dag!!!

Lilly sov som en ännu större prinsessa än den hon verkligen e  i natt -9 timmmar mellan målen!!!!! Fantastsika, ljuvliga  Lilly!! Efter sista målet kände hemmes mamma för att mysa lite o tog upp henne i sin säng. Tydligen blev det lite för mysigt för jag vaknade senare av att John tog henne från min säng. Vi hade somnat mitt i myset  båda två :D

Sen begav vi oss mot Överby o träffade Marie o Vera. Var så roligt även om vår bebis var lika trevlig som vanligt o sov sig igenom 2,5 h, vilket betydde att Marie ldrig fick se henne vaken. Vi har inte setts sen vi fick barn o helt plötsligt har man ett annat samtalsämne än sist, då va det mest hjärtljud, förlossning o "har du inte fått än" . Vi hann både med fika, prata av oss o göra av med pengar. Dock inget till mig men desto mer till lillan, tre bodys, ett par brallor o en kofta blev det. Alldeles för roligt att shoppa till henne, det e ett som e säkert....men vissa var iaf på rea.

Sen käkade vi på Max o drog oss hem mot tv-soffan o har nu sett Dansbandskampen. Måste bara säga att Scotts verkligen e såå bra, där får de andra nåt att bita i. Henke sjunger ju som en kung!! Lite extra skoj åxå eftersom vi umgås med Claes (keyboard) o Sara en del. Grattis grattis!!!

Sitter här med en sovande (åter igen) Lilly i famnen o hon börjar bli rät tung.. Nu ska jag bara se hur Johns färg i håret blev innan vi alla tre kryper till kojs.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0