besök igen

Hej igen....

Denna natt var härligare, gumsan sov till 7 i morse!!!! Min snutta *love*  Bara jag gav henne mat igår så tystnade hon. Lite dålig man känner sig som mamma när man inte fattat det..men grejen e den att hon alltid e så regelbunden med maten men nu hade hon väl inte fått i sig nog , helt enkelt. Så va det problemet löst. Skönt! Sen somnade hon direkt o sov till 7 som sagt. O nu har hon just somnat igen, vilket e bra eftersom vi får besök av Jenny o hennes lille Willlian vid halv två. Då kan det ju va roligt om hon kan hålla sina blå öppna en stund :) Vi som planerat en promenix kanske får tänka om i regnet, jag äger varken gummistövlar eller regnställ som ni vet o inget mysigt e det ute nu heller förresten. Men en fika e vädret perfekt för -det gillar jag!!

I morse vaknade jag av John: "sover du? Katten har dragit runt sin skit i hela lägenheten!" Nämen,  va mysigt kissen!  Så det första jag gjorde i min morgonrock va att svabba golven efter att John gjort grovgörat, han som inte har nåt ont av skitlukt hihi. Undrar om han käkat lite rester i veckan, av sin favvorätt gardinen som numera e slängd.. tyckte mig nämligen se en tråd. Kattskrälle! 

Nähä, nu måste jag komma i ordning. Ska bara ringa stället som inbjudningskorten kommit till.. vad spännande att få dom!! Sen gäller pumpning -imorgon ska jag o Hannah svänga våra lurviga ! ;)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0