tårar o städdax

Har just fått bort klumpen i halsen efter att ha lyssnat igenom en låt med Sonja Alde´n jag gärna vill ha på dopet. Ska låta John höra den o se vad han tycker, jag har även ett förslag på sångerska. Spännande va?? ;) O det är inte jag, jag lovar ;) Tror minsann personen i fråga läser här ibland .... Aja, tänk i alla fall att kunna skriva en sån text. Otroligt. O det e inte "Du är allt" jag syftar på nu även om den e såååå fin den med.

Idag ska alla ha fått inbjudningarna på posten o nu börjar det här med att välja psalmer o om vi då ska ha några "egna" sånger, vilka det då ska vara.. Då ska man ju hitta noter o greja åxå o då tror jag minsann Lenny får göra en insats nån ledig tid, vi äger inte ens nån skrivare i det här hemmet. Sen ska Matilda få i uppgift att skriva ut ett av alla hundra kort på Lilly hon har, som vi kan ha på presentbordet o hon ska även fota under den dagen. Lenny har erbjudit sig att filma, gulle han!!


Nu ska jag städa -det låter väl skoj ??

Kommentarer
Postat av: mamma

trodde aldrig du skulle fråga om ja ville sjunga!!!!!

2008-10-29 @ 16:14:48
Postat av: Emma

Visst är låten bra o passande som jag skicka..:) ska inte avslöja den.... jag blev kär direkt i den....

2008-10-29 @ 19:05:57
Postat av: *lillys fadder*

herregud ska mamma sjunga? då e de lika bra att jag läser upp de 10 budorden med cykel i halsen o gör bort mig igen för värre kan det inte bli då!

2008-10-30 @ 03:49:02
Postat av: carro

nä ingen ur vår släkt ska sjunga kan jag lova hahaha!! ja jag frågade ju om du ville läsa nåt ;)

2008-10-30 @ 12:47:42
URL: http://ww
Postat av: tilda

tyvärr, min kamera är trasig och ska lämnas in.

inte säkert att den är tillbaka till dopet.

2008-10-30 @ 18:47:23
URL: http://ttildus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0