monday

Sådär ja, då har man vart på stan en sväng.
Träffade en tjej ur vår föräldragrupp o pratade bort ett bra tag, en trevlig jänta det där. Mitt ärende va nåt så hett som amningskoppar som man kan ta vara på mjölken i så att pappa kan mata med flaska. Ska testa det snart tänkte jag. Har upptäckt att jag tycker det e jättemysigt att mata o se varann i ögonen men att det just e från mitt bröst hon äter, det känner jag inget särskilt för o då kan det ju passa att nån gång ta det via flaskan kanske. Man kan ju se varann i ögonen o mysa ändå! Dessutom kan en pappa vara mer delaktig än att bara rapa :)
Vi gör ett försök, det e ju inte säkert det funkar alls.
Den 15 nov ska jag o tjejgänget till Götet o se Barbados med Magnus o andra band, dessutom ut o käka o ha skoj o då kan detta komma väl till pass tänkte jag. Annars får jag väl vackert stanna hemma.

Idag har vi annars inget särskilt för oss, ska ta det lilla lugna o jag borde egentligen passat på att sova lite medan hon gör det, men nja det blev inte så nu. Satte mig såklart här istället. Även om hon sover som en gudinna så e man trött o seg i kolan ändå ibland.. mer än vanligt alltså.

Imorgon kommer min första auktionsvinst från Tradera på posten. Jag längtar! Inte för att Lilly kommer kunna ha den ännu men det e lika skoj ändå att få grejer på posten, ja om man bortser från räkningarna då. Det e iaf en bodysuit från mitt favvomärke Molo som e skitfräck. Lillan kommer bli skitsöt den dagen hon kan ha den.


Dags att väcka sjusovaren, hon har sovit länge nu o behöver lite krubb !!


Ikväll:
  Färjan 20.00... Spänningen e oliiidlig. När ska jag o gänget dyka upp?

Kommentarer
Postat av: tilda

nej herregud du får inte säga jänta carro!

2008-10-06 @ 17:14:32
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: Fafa

Jo, jänta är ett redigt coolt ord och har varit det ända sen 50-talet. Så fortsätt med det så är du en klämmig jänta!

2008-10-06 @ 21:37:46
Postat av: Dette

Klart man ska bjuda på sig själv! Det var väl så de tänkte när de skrev fel i programmet med kan jag tro ;) s kraaam

2008-10-06 @ 22:29:37
URL: http://www.dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0