Karlsborg

Oj vilken promenix jag, mamsen, Rasmus o Lilly nyss gjort. Karlsborg runt kan man säga..Fem timmar sen lillan åt o hon står ute o sover i vagnen för första gången. Sånt kan man ju göra när man e här i Karlsborg, hemma har vi bara en innergård o jag vågar inte riktigt lämna henne där just nu bland alla målarställningar o bilar... Vaknar hon nu så e det mat NU som gäller med andra ord, inte om tio sekunder! Men även i natt sov hon lika duktigt som vanligt o vaknade inte förrän fem o somnade om sen, gullunge!
John o pappa e i skogen o vad jag vet har det blivit en skjuten än så länge, ja en älg alltså. Tror dock inte det va nån av dom som sköt men jag e 110 % säker på att man kommer få en redovisning på allt som hänt under dagen när de kommer hem :)

Nu e äntligen dopet bokat o jag kan börja knåpa på en inbjudan.... hittade en sida där man kan designa sitt eget o det verkar lite skoj tycker jag, men nåt säger mig att jag kommer behöva lite hjälp...

Häpp, mammas pannkakor väntar !!!!! Vi bor på hotell nu några dagar känns det som. HÄRLIGT.

Kommentarer
Postat av: annika

Tack för besöket.Underbart att se lilla Lilly absolut det sötaste jag sett vilket hår..kram

2008-10-15 @ 21:33:40
Postat av: annika

Hej stort tack för att ni kom igår med o att jag fick hålla i Lilly,världens sötaste som sagt..kram

2008-10-16 @ 09:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0