It´s friday

Har nyss mött syster o Micke på stan o fikat. Lilly somnade o sover fortfarande sin skönhetssömn. Väntar på att hon ska vakna, det  e 4,5 timmar sen hon åt men hon får vakna av sig själv sömntutan. Hon sov dessutom till elva i morse,  så jag kan inte klaga !!! 

 Jag hittade faktiskt ett par stövletter  som jag har tänkt köpa, måste bli av med de trasorna jag just nu går runt med! Dessutom såg jag ett hjärta att hänga på dörren i lite "trasselmaterial". Tror jag ska inhandla ett sånt i brunt. Ser så tråkigt ut på vår dörr nu o det ser så trevligt ut när folk har  sånt på sina dörrar tycker jag.

Ikväll väntar vi besök av Maria o imorgon får Lilly träffa farmor o farfar igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0