idag e det tisdag, hela dan.

Idag e vi minsann uppe med tuppen, ja i alla fall vår tupp -nio! Så jag sitter i morronrock, kaffe i handen o Lilly tyckte vi gick upp väl tidigt o har just slumrat till igen i  sin babysitter med kissen som övervakare brevid. Så idag kanske e dagen D att få nåt gjort ?? Återigen ska jag ta tag i projekt tavla o köpa häftstift ..ala 80 talet!. Har glömt det varenda dag jag vart på stan -e huvudet dumt får kroppen lida, som det så fint heter.
Undrar varför det alltid stämmer på mig?

Har som mål att komma ut på stan sen när vi blivit klara o sen mot kvällen ska vi till Tådene o träffa Nilsson/Jonsson som inte blir av allt för ofta nu för tiden. Men det blir när John kommit hem det... Innan dess hoppas jag hinna med en del här hemma som inte blivit gjort, roliga grejer som städa toan tex.  Blä va tråkigt men oh så väl behövligt typ varje dag. Hur lyckas man....

Det va det för idag -tisdag hela dan.
Nu ska jag hämta posten o käka dagens gröt.  *mums*

Kommentarer
Postat av: josse

kommer du hem något i helgen? vi ska till idas på lörda på halloween galej o tänkte klä ut oss.. kan du fixa afro på mig?? förslag till vad man har på resten av kroppen?

2008-10-29 @ 03:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0