hemskt..

Idag har vi sannerligen inte gjort mycket vettigt, men visst e det skönt ibland att ha sån dagar? Lillan sov en dryg timme längre än mig även fast hon sov 8 timmar innan hon åt i natt. Fasen va snäll hon är, det e nästan så man undrar när det ska braka loss?!

Jag hann babbla en stund med Jenny som jag inte pratat med sen hon fick William, men givetvis har jag messat grattis mm. Det va skoj att höras igen, innan vi fick hördes vi typ varje dag men nu har vi annat för oss..
Mellan allt roligt i samtalet kom vi o prata om en tjej som hon känner som nyligen förlorade sitt barn. Denna mamma har en blogg som jag var inne o läste nyss o det va ingen rolig läsning alls, men det konstiga e att alla som råkar ut för saker så man tänker "hur fan överlever man nåt sånt" (har en som förlorat sitt barn i min närhet med) så reagerar de med nån slags överlevnadsinstinkt o orkar såå mycket mer än man tror. Starkt. O samtidigt lite i chock kan jag tänka mig. Med på bild fanns åxåå underbara Anna-Karin som hade hand om Lilly på Neo i Skövde så jag e övertygad om att den lilla fick bästa möjliga omhändertagande även hon, in i det sista.

Usch man vill inte höra sånt hemskt, man blir ju orolig för sin lilla själv.... Men vi får väl tro hon e uppkollad o hon ser ju frisk ut o växer som hon ska iaf. o har gått igenom två läkarundersökningar med MVG i betyg.
.. Hemska tanke! Den får jag slå bort.

Läs men se till att ha näsdukar nära...

www.veronicaaxelsson.blogg.se



Nu till något roligare... Vi väntar besök från Hannah, Kim o Birgitta tunt halv sju, bara Hannah av dom har sett lillan än. Så nu ska jag fixa fika o byta kläder på Lilly som ligger här brevid med bara en strumpa -allt e i sin ordning :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Du har skrivit fel blogg adress. Ja det var en hemsk men ändå fin blogg att läsa. Man får vara glad att man fått friska barn, man glömmer det i bland.Kram mamma. pussa Lilly från mormor

2008-10-01 @ 21:39:18
Postat av: carro

var lite

snabb på tangenterna men det e ändrat nu.

2008-10-01 @ 23:44:37
Postat av: moster

vi kanske kommer imårrn. ringer innan iså fall. försöker övertala michael om att åka till överby, ja vill göra naglar igen. dom har inte 30%rea fortfarande elle? som sagt, ringer imårrn.

2008-10-02 @ 05:42:21
URL: http://josefinebjorhed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0