fullt upp

Idag går det inte att ligga på latsidan, så jag o Lilly e uppe med tuppen idag..eller ja får oss e det det.

* BVC
*boka dop o kyrka
*köpa present
*tvätta
*packa för tre dar i Karlsborg.

Hade egentligen en  fika med Cissi planerad idag åxå, som hade vart så mysigt men jag fick blåsa av det, fick bara inte ihop det.. E det inte typiskt -allt händer samtidigt!

Ja ikväll åker hela familjen inklusive katt till Karlsborg för att bo där under de dagar John ska jaga med min pappa. Ni förstår, älgjakten börjar idag. Ni antecknar va? ;) Så här e minst sagt fullt upp. O här sitter jag i morronrocken o lillan sussar i sin babysitter...halv tolv ska vi va på BVC o mäta o väga o hon e inte tillfixad än hon heller.

Dags att ta tag i livet alltså.

Kommentarer
Postat av: tilda

jag har saknat lillsan massor!

2008-10-13 @ 15:37:21
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: josse

tänk att abbsofie verkligen finns på riktigt! haha. jag är lite sugen o åka bara för fläskfiléns skull ja.. för de e väl den båten va?

2008-10-14 @ 04:15:30
URL: http://josefinebjorhed.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0