helg

Tjo så va det lördag igen -fasen va veckorna går!

Idag ska vi åka mot Kungsbacka så fort John slutat. Ska hälsa på Simon o Maria o grabbarna ska jaga imorgon medan vi brudar gör stan, om jag känner oss rätt. Så nu på morgonen har Lilly badat, jag har duschat, packat o börjar väl så snart bli klar..tror jag. Varje gång undrar jag vad man har glömt, inte om,  för sån e jag o jag börjar väl så sakteliga vänja mig. Jag har kommit till stadiet där jag kollar så allt oersättligt e med, sånt som man inte snabbt kan köpa sig nytt. Då e jag klar.. :)
Har nog ärvt en liten tvångstanke av min farmor (va hemskt det låter), jag måste varje gång innan jag går hemifrån gå till spisen o säga "noll" för varje knapp som står på noll. Har utökat det till att säga "ur" när jag drar ur sladden till kaffebryggaren åxå, har vänt några mil hemifrån ett antal gånger för jag tror jag glömt den på. Då e jag lugn när jag åker, även om John står i dörren o skakar på huvudet varje gång o tycker jag e fjantig hehe!!!!  Men jag har läst att om man säger "ur" så registrerar hjärnan det lättare istället för att man bara tänker det o blir osäker sen..

Vill passa på att tacka för de presenter som lillan fick igår, en skitcool haklapp i skinn o spets av Dette o Erika med texten "världens bästa bordsdam" (gissar att maten mest kommer va överallt) o en jättefin kofta av Maria, lovar att sätta ut bilder på detta när vi e hemma igen...


Fortsatt trevlig helg !!!

Kommentarer
Postat av: Dette

Tack för igår vännen... Sååå söt lillprinsessan var. Eller var det "mammas rumpa"! ha ha Får försöka ses snart igen tycker jag! Hoppas förresten att det gick bra och att hon repade sedan... KRAM

2008-11-08 @ 13:26:22
URL: http://www.dette.bloggspace.se
Postat av: Maria

Den där haklappen låter intressant :)

2008-11-11 @ 22:33:04
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0