måndag

Nu e vi hemma igen, tillbaka i vardagen...

Lilly trivdes tydligen i Vallda, hon slog sömnrekord o slog inte upp ögonen förrän 8 på morgonen. Herrejösses! O det va med ett skratt hon gjorde det, hennes morgonhumör e det inget fel på. Det e så mysigt när man hör henne o tittar ner i vaggan o möts av världens smile.
Sömnbehovet har hon från sin far mestadels men morgonhumöret e inte därifrån, det e ett som e sant...hihi.
Fick höra John o Maria öva på sången o det blir jättebra, det e jag säker på...

Vi e lite småkrassliga både jag o John men än så länge e lillan frisk o det e ju skönt. Jag e hes o snorig o hostar morgon o kväll -skumt. John fick ont i kroppen igår o va tveksam att gå till jobbet i morse men det e hans sista dag idag, sen ska han va hemma med mig o Lilly ett par månader med undantag för helgerna o några enstaka dagar vad jag förstått...så han pallrade sig iväg faktiskt, o än har han inte kommit tillbaka.
Det känns jättebra att han o lillan nu får mer tid tillsammans, det behöver båda två! Pappa e såklart lika viktig som mamma o hon älskar sin pappa o babblar som sjutton när han kommer hem o säger hej.

Usch vilket väder vi har idag, jag har fönsterlampor o ljus tända faktiskt..

Nu ska jag leta fram nån bra jacka til regnet, göra morgontvätt på Lilly o sen ut ...om det inte vräker ner vill säga.

Kommentarer
Postat av: Maria

Svarar på din komentar här oxå utifall du inte kollar min blogg :) Varsegod. Hoppas den passar :)

2008-11-10 @ 15:05:54
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0