hopkok från helgen

Hemma från Trollhättan där vi vart o shoppat idAg hela familjen. Faktiskt hittade jag minst av oss..Lilly fick en vintermössa, John köpte jeans o tröja. Själv inhandlade jag endast tre gigantiska ljus på Indiska som nu pryder vårt tv-rumsbord perfekt, i färgerna svart, vitt o silver. Jag gillar den butikens inredning, mysiga grejer.
Sen fick jag en skitsnygg kort jacka/tröja från Gina Tricot i mc-stuk som jag kollat in ett tag men inte tyckt mig ha råd till, av min snälla sambo. Så snygg e den !!! Hoppas den e lika fin på mig som där den hängde hihi...

Nu ska jag messa en bild på lillan i sin nya mössa till hennes mormor som e såå nyfiken, ni här på nätet får dock hålla till godo med bild enbart på mössan.

 Ha en trevlig kväll mina läsare!!'




bilder från festen i fredags....



Malin o jag

   



Sanna, bruden jag gjorde i lördags morse...






Kinnekulle-utflykt i lördags med lillan på häng....



Supertrött Carro o grabben som aldrig bara kan va med på bild, utan att göra sig till....



ljuskväll...........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt mössa, hot morsa, skit snygg brudfrisyr, gullig familj o mysiga ljus .kram

2008-11-03 @ 10:51:45
Postat av: Hannah

Det förra var från mig. Kram

2008-11-03 @ 10:53:24
Postat av: peter wikström

john du är ju snygg när du blir sån carro du är alltid snygg

2008-11-03 @ 14:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0