ihopaplock

Började dagen med att somna om igen o igen, vet inte när det hände sist men gott va det. Vaknade dock av ett sms från mamma, pappa va på vårdcentralen för yrsel, o då ingen liten släng sådär utan rejält. Han kunde varken stå eller köra bil själv utan fick tas in via ambulansintaget. Fy satan !! Troligen virus på balansnerven men massa prover e tagna o han ska in igen imorgon för mer. Aldrig e det nog, först dog mormor, sen fick farfar cancer, farmor va inlagd över en vecka nyligen  o nu pappa åxå -nu räcker det mer än väl!!
Det e det man önskar sig mest av allt jämt, att alla nära o kära får va friska men icke..
Så säger de att det finns en där uppe. Överbevisa mig gärna.

Har annars vart på stan o hittat en kläning tiil dopet...tror jag.
Jag la iaf undan den till imorgon...får väl se.

Det om idag. Här kommer lite kort från göteborgsvisiten...
Jag undrar fortfarande varför jag inte drack nåt, vaknade ju ändå bakis kändes det som..men jag fick en Baileys igår -det ni!!! Första sen november förra året.............

  
tjejmidda´

         

Jenny tog sin första alkoholhaltiga dryck på x antal månader... hihi!!!
Ramlösan tillhör då mig...torrisen.

  
Hannah, jag, maria o Jenny (en havande,en ammande, en på FEST o en på halvfest hihi)

Girls they wanna have fun !!



Vallda, sångträning inför dopet...




Gitarr: John Plahn
Sång: Maria Plahn

Kommentarer
Postat av: josse

du har glömt ändra min blogg adress =)

2008-11-18 @ 23:09:03
URL: http://josefinebjorhed.bloggsida.se
Postat av: hannah

hur har ni det i kylan? snygga kort ;) men lite dåligt party på vissa var ju ingen som hade lagt ögonen där så länge.... det brukade det ju vara på den gamla goda tiden :) kram

2008-11-19 @ 09:32:34
Postat av: carro

bara fint vi gick upp halv tolv idag =S seg i huvudet..... själv?

2008-11-19 @ 12:26:05
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: hannah

halv tolv!!! då åt vi lunch på jobbet... jo då det är allt bra känns som att det är nu först man börjar återhämta sig från helgen pro varning fika ngn dag??? kram

2008-11-19 @ 13:25:45
Postat av: carro

ja väldigt gärna!!! vi får ta o ses snart nu .kraam

2008-11-19 @ 14:21:49
URL: http://www

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0