mc-tur

Vilken sommarvärme vi haft idag, speciellt tycker mina fötter det, det e väl härligt ?!  :) Men jag ser fram mot fler såna ändå....
Gick en runda på stan även idag efter  klänning men det e skitsvårt. Det enda jag vet e att jag vill ha nån färggrann sak o då borde det ju va lätt, kan man tycka. Men icke! Så nu lägger jag det på hyllan ett tag.

Igår kväll hade John med sig en sporthoj hem  o tyckte vi skulle testa den ihop. Mmm visst ( vad gör man inte liksom?) Jag har motvilligt åkt med förut på hans glidare, mest för husfridens skull o till slut tyckte jag att det va helt okjej men inte roligt, ja ni fattar.
Skillnaden nu va att jag satt högre up än han o därmed åxå hade visst vinddrag som tvingade mig att hålla emot med magmusklerna som e typ inet finns.  Jag har ju viss framvikt numera o med den ivägen skulle jag luta mig fram o klämma mig fast vid honom med fötterna halvvägs uppe vid hakan.  Herre jösses säger jag bara! haha!!!! Vilket skämt, vem fan (sorry) har kommit på den ställningen o åker så frivilligt????
Vi åkte typ två minuter o på den tiden hann jag dunka honom i magen för att sänka farten ett antal gånger. Gud va fort det kändes mot en glidare..  Dessutom tyckte tydligen krabaten i magen att det blev lite väl trångt när ja lutade mig framåt o den samtidigt fick Johns rygg mot sig. Protesten visade sig i kullerbyttor o sparkar direkt under mina revben. Se där ja!
Turen blev alltså 2-3 minuter lång, sen tog vi en promenad istället, då fick jag dessutom fick jag ha fötterna på marken -myyycket säkrare! ;)




Nä det här duger inte, måste ha mat!!



Kommentarer
Postat av: Guchie

Tycker dock de låter helt underbart me en tur på en sport bike jag!! :D Ska själv införskaffa mig en Suzuki GSX R 750 när ja fått MC kort ^^



Men kan ju förstå att vissa inte gillar de så mycket som andra :) En livlig liten krabat me hör jag! ^^

2008-05-28 @ 14:42:01
URL: http://www.guchie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0