sommarpladder

Låg vid älven förut o funderade lite...
Jag kommer va som ett hus i sommar, jag veeet. Men jag vill ändå göra nåt av denna sommaren, för sen har vi för alltid en till att ta hänsyn till (även om jag tror att man gör det lite till vad man vill) o jag tror såklart att det e jätteroligt det med. Men ändå...

 Dessvärre har vi bara två gemensamma semesterveckor o alltså inte speciellt  mycket tid att spela på..
Vecka 30 blir det stugsemseter i Blekinge med min familj där John lär få guida oss :) Temat för mig blir "slappa  o jäsa" i vassen där ingen ser mig :) 
Vecka 31 e det tänkt en resa till Gotland. Men på nåt sätt skulle det va skönt att kunna ordna till det så vi kan ta Gotland tidigare, kanske nån helg eller så. Det e nämligen bara två veckor kvar  tills lillen i maggen "ska" ut då o kanske att man då vill va i sin trygga lilla vrå, vad vet jag?  Men det e ju en bit dit så en helg kanske e kort, funderade jag vidare... Man kan ju hålla en tumme på att den vill ut tidigare o att pappa John kan ta sina första 10 pappadagar i sommar så vi får lite mer tid, men det vore ju nästan too good to be true. Håller ändå en tumme!

Ibland får jag bara krupp på att  man vill göra mycket men när, var, hur, vart  o varför typ... O denna sommar e det värre med den biten än nånsin, av förklarliga skäl. I detta nu vet man absolut ingenting om hur allt blir! Jo förresten, att jag har semester v 26, 29 o 30. Sen går jag hem! Hur sjukt e inte det? Caroline B ska va mammaledig....
Bara en sån sak.


De veckor jag e ledig själv har jag tänkt: njuta av Djäknesundet, en riktig lagun faktiskt,  utanför Karlsborg som jag vart alldeles för lite vid sista åren. Det e bara sååå fint!! Tänk va mycket man varit där i ungdomen ;)  Sväng in där om ni har vägarna förbi Karlsborg el Askersund tex - hett tips från coachen!
Den ide´n kom idag när jag funderade på vad jag gjort på mina somrar förut...

. Sen får väl resten bli som det blir...... så är det bara.

Kommentarer
Postat av: tilda

är det bestämt att vi ska hyra stuga?

har vi hittat nån?

2008-05-26 @ 17:41:49
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: tilda

vilket datum?

2008-05-26 @ 18:15:40
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Hoppas allt är bra med er. Vi har i helgen varit på Astrid Lindgrens värld. Jätte mysigt både för oss och barnen. Jag är i vecka 32 nu. Himmel tiden bara rusar iväg. Var hos doktorn i dag pga av alla samandragningar jag har men det var okej än så länge. Fick även en liten titt på lill spöket. Härligt. Såg att du hade hittat klänning till bröllopet. Jag har också köpt en på Lindex en rosa men risken är att jag har vuxit ur den tills dess. Jag kommer ju vara i vecka 36 då. Lägg ut en bild när du har bestämt vilken klänning du ska ha på dig så vi inte kommer i likandana. Två semlor i samma stass skulle nog locka till skratt,



Nu ska jag äta godis. Hälsa John från hans bästa kusin.

Kram Nina

2008-05-26 @ 20:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0