it´s måndag

It´s måndag. Vad ska då jag göra?
Jo jag har ringt flera viktiga samtal o startade som nr 354 i kön, trodde inte det va sant! Herregud! Men efter en timme va det avklarat iaf. Nu ska jag göra klart för tvättning av kläder som e lika välbehövligt denna gång som så många gånger förr. SEN bär det av ut o solen kan jag lova mellan maskinerna!!!!!! Lite färg på kroppen skulle inte skada....



E på lite bättre humör nu än kl 7 i morse när byggarbetarna återigen började i lägenheten ovanför. De höll sig en halvtimme längre än sist men kl 7 va de tydligen tvungna att börja med det mest högljudda jobbet under dagen. ÅÅÅH va sur jag blir! Nu däremot när övriga medmänniskor vaknat till liv så hörs det knappt ett ljud.






När vi åkte till Skövde igår så va en stor gård utanför Skara avspärrad o när Hannah går ut på nätet står det att de söker efter den 19-åring som antogs va mördad, i deras gödselbrunn !!!!!!!! Poliser, brandkår, dykare, tv-folk va på plats.... Usch, rysningar! På tillbakavägen ser vi hur de tar bort avspärrningarna o kör bort liften de använt. Mycket riktigt fann de denna kille där i. Hur grymma e folk? O stackars dykare sen, det kan inte va varje dag de får dyka i grispiss....sikten kan inte ha vart som i Vättern om man så säger........ inte lukten heller.
Nu har iaf familjen fått rätsida på vad som hänt, även om det e såå hemskt,  o förhoppningsvis sitter de som gjort det bakom lås o bom inom kort.



Tragiskt va ordet, sa Bull

Kommentarer
Postat av: Dette

Misstänker att det e Försäkringskassan du ringt till... Jag hamnade på stadiga plats 320 i kön när jag ringde dit tidigare idag! ler stelt Kram

2008-05-26 @ 14:37:48
Postat av: Dette

Ha ha ha a jag har hört det jag med... VILKET skämt! kram

2008-05-26 @ 15:26:58
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: tilda

han gick i min kompis klass.

2008-05-26 @ 15:30:21
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: lovisa

Det är så fint väder, så hur kan man inte sola ^^ Ha det bra i värmen!

2008-05-26 @ 16:35:22
URL: http://lovisasord.blogg.se/
Postat av: tilda

hon bor i mariestad.

2008-05-26 @ 16:49:20
URL: http://ttildus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0