roligt besök

Klockan e mycket o sängdags så det blir en kortis...
 
Har haft besök av Lenny, Jan o Marie ikväll o jag har gjort iordning  henne i håret. (klippt o färgat) medan grabbsen satt o soffan o käkade kvällsmat. Jag köpte tidningen hon va "omslagsflicka" på häromdagen  o kommenterade direkt va fin hon va i håret där. Några dar senare kom jag på att det e ju jag som jag klippt o färgat henne :) Va roligt!!  Mmm det va det här med minnet. Vad skojigt det e att ses, det e bara synd att det blir så sällan. Men nästa gång ska jag åka till henne o sen blir det några besök på halva vägen var kom vi överens om. Lite komiskt att vi nästan har identiska magar o höga hjärtljud båda två. Kan undra vilka det e som döljer sig där inne.....

Om några månader vet vi.


                                                  

Kommentarer
Postat av: Maria

Det första jag tänkte när jag hörde att du va gravid var tvillingar. Jag har ingen aning om varför. Men då borde ni ju ha vetat det vid de här laget så jag har nog fel där ;)

2008-05-21 @ 07:23:47
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: sanna

Gud vad roligt. Jag har helt missat att du ska ha barn. Vad kul, grattis

2008-05-21 @ 16:29:11
URL: http://sanna88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0