rajd på stan!

Efter dagens arbete o en fika på stan med John så e vi nu hemma igen. Va även o testade kostym till honom, vilket inte va det lättaste men jag tror vi hittade en bra till sist. Men eftersom han e killen som aldrig köper grisen i säcken lär han prova ett antal gånger till innan han slår till. Det tar man aldrig fel på! Om så affären har stängt för en kvart sen kan man tydligen testa vidare en halvtimma till utan att köpa det  :) Så till sist tog jag tag i saken o gick till kassan o köpte en t-shirt till honom som jag tyckte han skulle ha.. Va även på Brio där han hittade en bärsele men där begränsade jag tiden hihi! Herregud va barngrejer det finns, men som tur e känner båda att vi får begränsa oss delvis pga all plats det tar o sen kan man inte ha allt. Bara det nödvändigaste har vi bestämt oss för.

Tror även att jag hittat en klänning till bröllopet nu, på Lindex hör o häpna! En orange sak (fanns även svart)  som vi båda tyckte va snygg på, vilket kan va ett plus vid ett sånt tillfälle. Men jag vet inte säkert, det kommer in nytt avrenda dag nu o även en tjej på Gina Tricot som jag känner rekommenderade att vänta lite till, det kommer mer o mer..





Svårt att se utan att den e på, men denna iaf...

Nu ska jag fixa till mig lite, sen ska vi till Hannah o Kim o grilla ikväll. Hoppas kunna se Charlotte åxå, håller tummen!
Just det ja, jag lovade John en sväng på nya hojen som han har hemma. "För att testa sadeln" som det heter... ;)


Har förstått att det e fler än man tror från båda sidor som hittat hit. Va roligt! Majsan, Nina, Mia, Carro, Kenny  för att nämna några.... Skitskoj!!!! Lämna gärna avtryck i kommentarer, som flera av er redan gjort  :)

KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har börjat spana efter klänning jag med, ska på bröllop i aug. Och magen lär ju vara stor då, men än sålänge ha det gått bra att köpa vanliga klänningar frågan e' hur det går en månad innan nedkomst och vara fin och gå på bröllop i en "vanlig# klänning. Hoppas gina få in ännu mer alternativ för det lär jag behöva:-)Ha det gott!

2008-05-25 @ 21:16:34
URL: http://www.carroregin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0